کنسرتهای دوران جوانی

 

 

 

در ادامه مطالب گذشته و در خصوص بیوگرافی خودم ، همانگونه که گفتم مطالب کلی ومختصر بیوگرفی که قبلاً به آنها اشاره کردم . بیان مجملی بود از آنچه موجب پیشرفت خود من شده بود و برعکس بعضی از اهل هنر قصد ندارم گذشته خود را دور بریزم و فقط پُز موفقعیت های خود را بدهم . بنابراین در شروع اعلام ومعرفی خودم طی چندین جلسه بر آنم که با بیان خاطرات کاری خودم بنوعی نیز یادی کرده باشم از دوستان وهنرمندانی که در این راه همراه من بودند و در طی شدن این راه  من را همراهی کردند. هرچند همراهیشان کوتاه بوده باشد ولی برای من ارزشمند بوده است .

عکسهای ذیل نیز بیانگر همین معناست که طی چندین سال با این عزیزان برنامه های هنری متعددی را اجرا کردیم وبا کسب تجربیات اجرایی روی سن مقدمات کنسرتهای اصلی و بزرگ بعدی گردید.

 

 

 

    

 

 

 

 

 

    

 

 

 

      

 

 

 

 

 

    

 

 

      

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد