سلام . به وبلاگ من خوش آمدید . در صورت نیاز جهت ارتباط کاری و مشاوره و کار در زمینه آهنگسازی ، تنظیم آهنگ ، نظارت برضبط و همچنین آموزش خصوصی سنتور میتوانید با شماره تلفن 09123225793 تماس حاصل نمائید ........متشکرم هنری( موسیقی) {{ وبلاگ شخصی جمشید آقایی }}
X
تبلیغات
رایتل
هنری( موسیقی) {{ وبلاگ شخصی جمشید آقایی }}
آزاد
نوشته شده در تاریخ یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 توسط جمشید آقایی | 0 نظر

 

بنام خدا  

 

 

برای بازدید از وبلاگ موسیقی مصور اینجانب و شنیدن و دیدن قطعات اجرایی و تفکیک شده کنسرتها روی لینک زیر کلیک کنید.  

 

http://jamshidaghaee.mihanblog.com 

 

 

استاد منصور آزاد فکر:

مدرس ساز ویولن و کمانچه دارای نوزده سال سابقه ی کاری

به سبکهای ایرانی و کلاسیک.

دارای مدرک فوق دیپلم موسیقی و دکترای افتخاراز دانشگاه u.p

فیلیپین.

از سوابق آزاد کاری ایشان میتوان به :

شروع کار در تلوزیون در سال هفتاد و دو در ارکسترهای فارابی2

مجتبی میرزاده و ارکستر فرهاد پور.

همکاری با ارکستر سمفونیک فرهنگسرای بهمن در سال هفتاد و سه

در سال هفتاد و هفت تا هشتاد وهمکاری با ارکستر ملی ایران.

اجرای کنسرت در بیشتر شهر های ایران و شرکت در کنسرتها یبین المللی

و جشنواره های موسیقی در کشورهای سوئیس/آلمان/اردن/انگلیس/

مجارستان/رومانی/دبی /ترکیه/سوریه/لبنان/بحرین/قطر/فرانسه/

کلمبیا/تاجیکستان/چین/ژاپن و فیلیپین. 

 

 

(گروه هنرجویان ویولن به سر پرستی استاد منصور آزاد فکر) 

 این کنسرت در اسفندماه سال 1388 برگزار شد که با همکاری ارزشمند اساتید وهنرجویان انجام گرفت  

آموزشگاه موسیقی هیوا

---------------- 

 آهنگ جدید و بسیار زیبای امیر افتخاری با نام لب دریا( تنظیم : امیر افتخاری / ویولن : منصور آزاد فکر ) 
 

------------------------------ 

 و اما دوست خوبم یمین غفاری

نوازنده و مدرس تار و سه‌تار     NavayeTar@Yahoo.com آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید

 دوره‌های آموزشی نزد: � استاد داریوش پیرنیاکان؛ تار نوازی
� استاد محمد فیروزی؛ سه‌تار نوازی
� استاد عطاجنگوک  تار نوازی
� آقای امیر کوشکانی؛ تار نوازی
� آقای بهرام باجلان؛ آشنایی با ردیف‌های آوازی استاد دوامی، طاهرزاده و جواب آواز
� مرحوم ایرج بسطامی؛ جواب آواز
� دکتر مهران روحانی ؛ دروس نظری، هارمونی ، کنترپوان
� فارغ التحصیل رشته موسیقی در مقطع کارشناسی 1383 سوره

فعالیت های صوتی:
� کاست الهه ناز ( یادواره مرحوم اکبر محسنی) ، قدر یار ، همنشین دیرینه ، دم مسیح ، چاوشی،
� انتشار آلبوم  گوتکه مال(موسیقی در ایل سنگسر)
   آلبوم تارخان -دردست انتشار(تکنوازی تار و ارکستر با تنظیم امیرسام سرلک)
   کیژه به کیژه ترانه هایی با گویش سمنانی با صدای ولی اله شهاب-دردست انتشار



فعالیت های اجرایی:
� تشکیل گروه موسیقی یوشیج 1377
� اجرای کنسرت در شبکه برون مرزی 1377
� اجرای کنسرت در کشور اتریش و جمهوری چک 1379
� اجرای کنسرت در فرهنگسرای هنر ، اشراق 1379، 1381
� اجرای کنسرت در کشور آذربایجان 1382
� شرکت در فستیوال گلوبال ولییج امارات متحده عربی ( دبی) 1383
� همکاری با گروه آوای همدل، همایون،‌ آفاق
� اجرای کنسرت بزرگداشت مرحوم بسطامی در کاخ سعد آباد 1386
� اجرای کنسر در کشور چک 1386
� اجرای کنسرت  بزرگداشت روز پزشک 1387
  همکاری و تولید ترانه های سنگسری با صدا و سیمای  مرکز سمنان



فعالیت های آموزشی و مکتوب:
� تاسیس آموزشگاه موسیقی نوای تار 1383
� آموزش تار وسه‌تار در آموزشگاه های نوای‌تار، ودا، هونام
� نگارش کتاب تار نو ترانه - قدم به قدم با دستور مقدماتی تار و سه‌تار هنرستان
� نگارش کتاب اصول همنوازی ساز های ایرانی (پایان نامه مقطع لیسانس)
� همکاری با استاد هوشنگ ظریف در بازنگری کتاب دستور مقدماتی تار و سه تار هنرستان انتشارات ماهور
� همکاری بااستاد داریوش پیرنیاکان در گردآوری و انتشار کتاب جلوه یار
� نت نویسی کتاب‌های، شیوه سنتور نوازی، گلنار، یادگاران، یادو باد، هزاردستان، سپیده، شصت قطعه برای تمبک، ردیف میرزا عبداله برای سنتور، ردیف موسی معروفی برای عود، ردیف میرزا حسینقلی برای تار و سه‌تار. 

 

کتاب تار و ترانه «دستور مقدماتی تار و سه تار هنرستان»

گردآوری و نگارش: یمین غفاری

توضیحات: این مجموعه حاوی 52  درس از ترانه های محلی و قدیمی ایران که در قالب طرح درس کتاب تار و سه تار هنرستان  نگارش یافته است، در این کتاب سعی شده به مهارت های لازم برای تار و سه تار مانند دراب، ریز، پنجه کاری و… را در قالب ترانه ها ارائه کرده تا تمرین را برای هنرجویان دلپذیرتر نماید.

تمام دروس با تار و سه تار به همراه تمبک اجرا شده است که راهنمای هنرجویان است طریقه اجرا بدبن صورت است که دومیزان تمبک نواخنه می شود و در ادامه تار یا سه تار به آن اضافه می شود.

از آنجایی که ریتم یکی از مهم ترین بخش های اجرایی یک هنرجو است و تمبک هم ساز اصلی در رعایت این موضوع طریقه ضبط قطعات به گونه ای است که از یک باند صدای تمبک و از باند دیگر صدای تار و سه تار شنیده می شود که با قطع صدای ساز می توان به تنهایی با تمبک تمرین نمود.


 


 

هر دو دوست بزرگوار و خوبم در گروه ماهور و گروه عشاق به سرپرستی خودم وهم در گروه موسیقی آفاق به سرپرستی دوست هنرمندم آقای مهدی محمدی شاهد ُ با من همکاری نزدیک خوبی داشتند و در آثار صوتی زیادی جدای اجراهای رسمی و متعارف جشنها و مناسبتها با من همکاری مطلوبی داشتند  

امیدوارم در همه مراحل زندگی و فعالیتهای هنری خود موفق باشند. 

 

.: Weblog Themes By Blog Skin :.

تمام حقوق این وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن می باشد.

قالب وبلاگ