حسن همایونفال

 

بنام خدا 

 

§  یکی دیگر از هنرمندانی که  من در طول فعالیتهایم یه ان استاد گرامی آشنایی و همکاری داشته ام آقای حسن همایون فال  بوده است .

§  آشنایی من با این استاد گرامی از سال 1374 و در واحد موسیقی صدا و سیما آغاز گردید و در ادامه برنامه ها و کنسرتهای مناسبتی بسیاری را با هم به اجرا گذاشته ایم .

§  همکاری مشترک با گروه موسیقی آفاق به سرپرستی  مهدی محمدی شاهد و گروه عشاق به سرپرستی خودم از جمله برنامه های گروهی مان بوده است .

§  در پاییز 1379 به پیشنهاد و در خواست آقای همایونفال  و قبول سرپرستی و سرمایه گذاری دوست خوبم آقای مهدی محمدی شاهد ، 8 قطعه از ملودیهای ایشان را تنظیم کرده و آماده عرضه نمودیم ، که قرار شد بنام  ( مثل دریا ) عرضه گردد . لازم به ذکر استکه اشعار قطعات از حافظ و مولانا انتخاب گردیده بود و شعر تصنیف مثل دریا نیز از آقای همایونفال بود .همچنین تفاوتهایی در این اثر کارهای قبلی ایشان از نظر سبک و سیاق مد نظر بود که اتفاق افتاد.

§  نوازندگان این اثر آقایان مهدی محمدی شاهد (سنتور باس) ، منصور آزاد فکر (ویلن و کمانچه ) ، یمین غفاری (تار و بم تار ) ، رضا پدیدار (نی) ، کامیار محبت  (تمبک ) ، میرفرساد ملک نیا (دیوان ، دف ، دایره ) ، و خودم نیز سنتور و تنظیم و نظارت ضبط را بعهده داشتم.همچنین گروه همسرایان نیز آقایان کمال مطلق ، حمید رضا پنجه پور ،جمشید آقایی و مهدی محمدی شاهد بوده اند.