نوای بینوایی

                                                بنام خدا 

 

نوای بینوایی اولین اثر صوتی بود که به همت و سرمایه گذاری دوست هنرمندم مهدی محمدی شاهد انجام گرفت . و زمینه سازی بود در ایجاد آثار بعدی . در این اثر هرچند آثار مکتوب و مشخصی از مرحوم مجد در دسترس نداشتیم . اما سعی کردیم یک تلفیق دلچسپ از گذشته وحال ایجاد نماییم.

دیگر اینکه ، هرچند اولین کار ما بود ولی بواسطه تم های ملایم و قطعات قدیمی آن باعث گردید به نوعی اثری مانده گاری شود چرا که سالها به عنوان موسیقی زمینه متن برنامه خانواده شبکه پنجم سیمای جمهوری اسلامی بود . وحتی شبکه های رادیویی مرتباً ملودیهای آن را پخش میکردند . که بواسطه تنوع ملودی و تدوین مناسب برای پخش و اجرا بود.

جادارد در این لحظه یادی بکنم از دوست هنرمندمان مرحوم داریوش حدادی ، فرزند خلف استاد گرانمایه نصرت الله حدادی که در نواختن تنبک اثر ایجاد شده قبول زحمت نموده بود. روحش شاد و یادش گرامی .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
ساناز یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 21:49 http://goldokhtar.sepehrblog.ir/extra-2966.html

با سلام
مفتخرم شما دوست گرامی را دعوت کنم به بازدید از این صفحه ی شگفت انگیز وبلاگم که مطمئنا در گذر زمان حقانیت و کیفیت ادعای مان را به وضوح درک خواهید کرد.
این وبلاگ در نظر دارد نرم افزار های کمیاب و نادر و بعضا قیمتی را بطور رایگان در اختیار کاربران حامی خود قرار دهد.
شما دوست عزیز نیز می توانید ضمن عضویت در وبلاگ و پیوستن به جمع حامیان از امکانات جانبی وبلاگ نظیر انیمیشن های طنز که محصول کمپانی های معروف می باشید دیدن فرمایید و از امکان دانلود مطالب آرامش بخش پاورپینت شده بهره مند شوید و به مطالعه ی برگزیده مقالات و نقد و خلاصه کتب بپردازید.
فکر می کنم سعی کرده ام نظر همه ی گروه
سلیقه ای را جلب کنم.
تبصره1:نخستین ارسال لینک دانلود نرم افزارها نیمه ی اول آذر ماه خواهد بود.
تبصره2:نرم افزارهای ارسالی با ضمیمه ی آموزش کاملا تصویری و جامع فارسی که توسط خودم بصورت پی دی اف شده تهیه می گردد عرضه خواهد گشت.
تبصره3:تبلیغات وبلاگ در صفحه ی اصلی می باشد
منتظر حضور سبزتان هستم.
موفق و پیروز و سربلند باشید[گل]

اکرم سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 13:19

جمشید جان
آرزوی موفقیت تو همیشه تو دلم خونه داره
هرچی بیشتر موفق بشی
خونه دلم بزرگتر می شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد